סלסטינוס החמישי היה אפיפיור זניח, מיותר וגרוע. יהיו אפילו שיקראו לו האפיפיור הגרוע ביותר אי פעם. אז למה אני מספר לכם עליו, ולמה היום, יותר מ-700 אחרי מותו, הוא הפך פתאום לאקטואלי וחשוב?