גירסה מתוקנת- בואו נפתור (שוב) את משבר האקלים: בשביל לקרר קצת את כדור הארץ, כל מה שצריך זה להרחיק את העולם – רק קצת – מהשמש. איך אפשר לעשות את זה, והאם זה יעזור אם נגרום לכולם לקפוץ?