איך זה שאין חיות, או אפילו סבתות של חיות, שיש להן גלגלים? איך יכול להיות שהאבולוציה המציאה כל כך הרבה דברים נפלאים – אבל לא את הגלגל? וגם: איך תוהים מה היה קורה אילו לסבתא היו גלגלים בשפות אחרות.